Dziś sposób ubierania to forma komunikatu, a jednym z elementów, który rzuca się w oczy najszybciej jest właśnie kolor. Wiedział już o tym były prezydent Aleksander Kwaśniewski, który w latach ‘90. uczynił z niebieskiej koszuli swój znak rozpoznawczy. - Niebieski budzi u odbiorców pozytywne skojarzenia. Mężczyźnie w błękitnej koszuli przypisuje się takie cechy jak: takt, łagodność, chęć unikania konfliktów i spokój. Szybciej obdarza się go zaufaniem. - Prezes zmienia wizerunek i to raczej specjaliści zasugerowali by odszedł od kolorów żałobnych do kolorów życia – mówi nam dr Mirosław Oczkoś, ekspert ds. wizerunku.
Jak widać Kaczyński stawia na sprawdzone rozwiązania. Nic dziwnego – już w sobotę odbędzie się bardzo ważna dla PiS konwencja programowa, która rozpocznie rok wyborczy i bój o europarlament oraz Sejm i Senat.