- Pewna marka produkująca przetwory zaproponowała mi współpracę. Z początku byłam nawet zainteresowana i już zaczęłam testować nowy przepis z wykorzystaniem przecieru pomidorowego, aby sprawdzić, czy produkt faktycznie jest godny polecenia. Okazało się jednak, że reklamodawcy nie zależy na przetestowaniu przeze mnie produktu. chciał, abym zrealizowała dla niego kilka wpisów z cyklu "Look of The Day", dla których inspiracją miałby być ich. majonez - relacjonuje na swoim blogu Kasia. Córka Donalda Tuska (59 l.) próbowała na początku wyperswadować przedsiębiorstwu ten szalony pomysł. - Ale dla reklamodawcy najistotniejsze było zaprezentowanie produktu "w kontekście modowym" - żali się Kasia. - Jak się domyślacie, do współpracy nie doszło - kwituje.
Córka Tuska nie chciała być Królową Majonezu!
2016-07-15
6:00
Pieniądze to nie wszystko! Z takiego założenia najwidoczniej wychodzi Kasia Tusk (29 l.), która mimo że utrzymuje się z reklam, nie chciała na blogu Make Life Easier firmować swoją twarzą. majonezu. Księżniczka Europy postawiła weto, gdy jedna z firm chciała, by stworzyła stylizację inspirowaną tym poczciwym sosem.