Internetowa ofensywa PiS – inspiracja Trumpem
„Internet stanie się fundamentem naszej kampanii wyborczej” – powiedział Adam Andruszkiewicz w rozmowie dla PAP, zapowiadając ofensywę PiS w sieci. Były wiceminister cyfryzacji i członek sztabu Karola Nawrockiego podkreślił, że partia stawia na kreatywność w obliczu ograniczonych funduszy i „łobuzerskich decyzji” obecnych władz.
Kaczyński nie wytrzymał. Grzmi: „Agentura Putina” i „łamanie prawa”!
PiS nie ukrywa, że strategia oparta na mediach społecznościowych to efekt inspiracji kampanią prezydencką Donalda Trumpa w USA. Klucz? Oddolna mobilizacja wyborców w sieci i skuteczne zagospodarowanie potencjału internetu.
Kreatywność zamiast milionów
Andruszkiewicz nie szczędził słów krytyki pod adresem obozu rządzącego: „Konkurenci mają partyjne miliony. My mamy pomysły i ludzi, którzy za nami stoją” – podkreślił. Poseł PiS zapowiedział, że „znaczna część” z planowanych 20-25 mln zł na kampanię Nawrockiego trafi właśnie na działania w internecie.
Kaczyński na X? „Prezes wie, co robi”
Nie zabrakło też tematu aktywności Jarosława Kaczyńskiego na platformie X (dawniej Twitter). Według Andruszkiewicza prezes PiS doskonale rozumie siłę mediów społecznościowych: „To samodzielna decyzja prezesa. Kaczyński świetnie rozumie wagę internetu” – powiedział.
Wyścig prezydencki nabiera tempa
W wyborczym starciu 2025 roku na arenie pojawią się mocne nazwiska: Rafał Trzaskowski z KO, Szymon Hołownia z Polski 2050, Sławomir Mentzen z Konfederacji i Karol Nawrocki, wspierany przez PiS. Lewica swojego kandydata ma ogłosić w połowie grudnia.
Czy internetowa strategia zainspirowana kampanią Trumpa zapewni Nawrockiemu sukces? Jedno jest pewne – PiS nie zamierza oddać internetu bez walki!
Poniżej galeria zdjęć: Miesięcznica Smoleńska, grudzień 2024. Zapraszamy!