Budowanie wizerunku premier Ewy Kopacz słono kosztuje polskich podatników. Jak dowiaduje się Super Express w KPRM dla Ewy Kopacz pracuje agencja 121 PR. Współpraca pomiedzy KPRM i 121 PR rozpoczęła się 27 stycznia 2015 roku. Koszt umowy rocznej to 67 tysięcy 305 złotych i 60 groszy. Umowa została zawarta na "wsparcie działań komunikacyjnych w internecie"
PR owcy którzy pracują dla Kopacz wcześniej działali na rzecz takich gigantów jak: Polpharma, Nestle, Polkomtel, Samsung, Sony. - Nasza specjalizacja to Social Media marketing, Word-of-Mouth i działania PR w internecie. Przygotowujemy strategie obecności marek w mediach społecznościowych, prowadzimy strony na Facebooku, profile na Twitterze, tablice na Pinterest, kanały na YouTube, rozmawiamy z blogerami, angażujemy użytkowników forów i monitorujemy, co pisze się w internecie. - pisze przedstawiciele 121 PR.
67 tys. na PR Kopacz
2015-03-11
15:49
Dla premier Ewy Kopacz pracują PR owcy, którzy chwalą się współpraca z takimi gigantami jak: Polpharma, Nestle, Polkomtel, Samsung.