Autobusy dla ZUS. 595 tysięcy złotych.

2015-02-13 12:15

Pracownicy ZUS - u szykują się do wielkich podróży w 2015 roku. W centrali ZUS ogłoszono właśnie przetarg pod hasłem "świadczenie usługi przewozowej na potrzeby Centrali ZUS”. Transport po kraju ma się odbywać dwoma autobusami: 47 i 17 osobowym oraz busem 7 osobowym o podwyższonym standardzie. Łącznie urzędnicy maja zamiar przejechać 65 tysięcy kilometrów. To całkiem sporo jak na instytucje, która ma swoje oddziały w każdym zakątku Polski! Koszt? Nawet 595 tysięcy złotych

W centrali i 43 oddziałach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracuje obecnie około 45 tysięcy urzędników. W różnych zakątkach Polski ZUS rozbudowuje swoje siedziby, zwiększając powierzchnię niezbędną do prowadzenia potężnej biurokratycznej machiny. Pomimo rozwoju technologii informatycznych i faktu, że oddziały ZUS znajdują się we wszystkich regionach Polski, urzędnicy chcą dodatkowo zwiększyć swoją mobilność wynajmując wygodne autobusy.

Jak ustalił Super Express w ZUS ogłoszono przetarg na wynajem dwóch autobusów i busa o podwyższonym standardzie, które w ciągu roku mają przejechać około 65 tysięcy kilometrów. Maksymalny koszt realizacji tej usługi, założony przez urzędników to 595 tysięcy złotych. Za takie pieniądze można by wypłacić 321 średnich emerytur. Oczywiście pieniądze przeznaczone na wypłaty emerytur i wynajem autokarów to dwie osobne pule. Niemniej jednak takie porównanie obrazuje skalę wielkości środków, które mogą zostać wydane.

Zapytaliśmy w ZUS czy autobusy będą dowoziły pracowników na zakładowe wycieczki. - Wynajęte autobusy będą realizowały wyjazdy na szkolenia pracowników ZUS oraz inne wyjazdy służbowe. - poinformował Super Express Radosław Milczarski z gabinetu prezesa ZUS.

Informacja precyzyjna jak wizja przyszłej emerytury.

Nasi Partnerzy polecają