Władysław Kosiniak-Kamysz urodził się 10 sierpnia 1981 roku w Krakowie. Ukończył studia medyczne na Wydziale Lekarskim Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2010 roku obronił pracę doktorską. Władysław Kosiniak-Kamysz po raz pierwszy ożenił się w 2009 roku. Rozwiódł się w 2016 roku. W 2019 ożenił się z Pauliną, z którą ma córkę, Zofię.
Wybory 2020. Władysław Kosiniak-Kamysz. Program:
- wprowadzenie do kancelarii prezydenckiej polityków ze wszystkich partii politycznych;
- otwarcie filii Kancelarii Prezydenta we wszystkich 49 byłych miastach wojewódzkich;
- powołanie Rady Dialogu Obywatelskiego;
- powołanie Ogólnopolskiej Rady Seniorów przy Prezydencie RP.
Wybory 2020. Władysław Kosiniak-Kamysz. Postulaty:
Obronność, polityka zagraniczna
- utrzymania stałego wzrostu wydatków na armię do poziomu 2,5 procent PKB do roku 2030;
- zwiększenie liczebności żołnierzy zawodowych polskiej armii do liczby 150 000 tysięcy;
- odpolitycznienie armii;
- oparcie bezpieczeństwa Polski na sojuszach z NATO i USA;
- budowanie silnej pozycji Polski w Unii Europejskiej;
- odbudowanie polskiej polityki wschodniej;
- utworzenia Grupy „Północ-Południe”, która będzie się składać z sześciu państw o największym znaczeniu gospodarczo-politycznym w danym regionie Europy.
Gospodarka, ekologia, służba zdrowia
- zwiększenie wydatków na służbę zdrowia do 6.8 procent PKB;
- podniesienie wynagrodzenia pracowników służby zdrowia;
- darmowe leki, szczepienia i stomatologie dla dzieci;
- zerowy VAT na zdrową żywność;
- budowanie morskich farm wiatrowych;
- podniesienia kwoty wolnej od podatku do 8000 zł dla wszystkich Polaków;
- emeryturę bez podatku;
- rozbudowanie programu 500+ o coroczny mechanizm waloryzacyjny.
Sądownictwo, edukacja, samorządy
- pakiet ustaw likwidujących chaos w służbie zdrowia;
- głosowanie przez internet;
- powszechne wybory Rzecznika Praw Obywatelskich, Prokuratora Generalnego i Krajowej Rady Sądownictwa;
- wzmocnienie roli sołtysów i rad sołeckich;
- wprowadzenie ustawy metropolitalnej;
- pełną subwencję pensji nauczycielskich przez Państwo;
- ograniczenie liczebności klas i wprowadzenie posiłku dla każdego ucznia;
- odbudowanie prestiżu zawodu nauczyciela.