Na pierwsze miejsce na liście awansowały w marcu 2017 roku "Fakty" TVN, które oglądało średnio 3,09 mln widzów, co zapewniło stacji 21,89% udziału w rynku telewizyjnym. Dane Nielsen Audience Measurement wskazują, że względem marca 2016 roku stacja straciła 227 000 widzów, zaś udział zmalał z 23,64%. Mimo to pozwoliło to awansować z drugiego miejsca na pozycję lidera.
Drugie miejsce zajęły „Wiadomości” TVP1, które awansowały z trzeciej lokaty. Ich oglądalność jednak zmalała o 9,55% czyli 305 000 widzów i w marcu 2017 roku wyniosła ona 2,89 mln osób. Z kolei udział serwisu wyniósł 19,22% (w marcu 2016 było to 21,38%).
Zdecydowanie najwięcej stracił jednak "Teleexpress", który spadł z pierwszego miejsca, ponieważ jego widownia zmniejszyła się o 17,47%. Daje to niebagatelną sumę 607 000 widzów! Program ten oglądało średnio 2,87 mln osób, co sprawiło, że udział w rynku zmalał z 32,06% do 28,13%.
Na czwartym miejscu znalazły się "Wydarzenia" Polasatu, zaś na piątym "Panorama". Również te stacje traciły (odpowiednio spadek o 3,23% oraz 13,06%).
Zobacz także: Finanse PiS- na co partia Kaczyńskiego wydaje pieniądze?