Biskup Tadeusz Bronakowski alkoholu nie toleruje. Nic dziwnego, w końcu jest przewodniczącym. Zespołu KEP ds. Apostolstwa Trzeźwości i Osób Uzależnionych. Tym razem na tapet wziął finanse. Zrobił to w specjalnym felietonie w telewizji ojca Tadeusza Rydzyka. Duchowny był dobrze przygotowany. - W 2018 roku browary wydały na reklamy piwa w telewizjach 112 milionów złotych, a wydawcy internetowi zarobili 50 milionów. Te ogromne środki przeznaczono na tworzenie fałszywego obrazu alkoholu jako niezbędnego i niezwykle atrakcyjnego elementu ludzkiego życia - alarmował wzburzony hierarcha.
Zakazany kult Santa Muerte. Dlaczego Watykan zabronił czcić Świętą Śmierć?
- Wystarczy przyjrzeć się kilku fałszywym obrazkom, którymi codziennie atakowani są Polacy. Widzimy w nich młodych, przebojowych i uśmiechniętych ludzi radośnie spędzających czas w gronie przyjaciół. Czujemy wspaniałą atmosferę przyjaźni i dobrej zabawy. Alkohol to znak ich wysokiego statusu, udanego życia, znak akceptacji wśród przyjaciół i umiejętności doskonałego spędzania wolnego czasu - denerwował się bp Bronakowski.
Przytulny klimat. Sprawdź >>>Tutaj