Marszałek Sejmu Marek Kuchciński wykupił szkolenia medialne. Kwota robi wrażenie

2017-03-15 12:58

Marszałkowi Sejmu, Markowi Kuchcińskiemu wielokrotnie zarzucano brak umiejętności ułożenia sobie współpracy z mediami. Jak się okazuje, wziął on sobie najwyraźniej krytykę do serca, gdyż zamierza się podszkolić w tym zakresie. Jak poinformował na TT profil "dane publiczne" Kancelaria Sejmu podpisała umowę o półrocznej współpracy z firmą Gall Media należącą do Lidii Gall (w przeszłości dziennikarki TVP i „Tygodnika Solidarność”) w zakresie przygotowania strategii komunikacji medialnej i szkoleń medialnych dla marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego i jego współpracowników. Wartość umowy to 60 000 zł.

Twitterowy profil "dane publiczne" publikuje najciekawsze, ich zdaniem, fragmenty dokumentów publicznych. Jak można przeczytać w opisie zlecenia, ma to być : - Stałe doradztwo w zakresie współpracy i opracowywania strategii komunikacji medialnej dla marszałka Sejmu oraz szkoleń i konsultacji dla współpracowników marszałka Sejmu w zakresie komunikacji medialnej. Kancelaria Sejmu potwierdziła prawdziwość tej informacji, dodając, że chodzi o pierwszą połowę 2017 roku, zaś koszty zlecenia są równe 60 000 zł.

 

 

Zważywszy na fakt, że szkolenia rozpoczęły się w styczniu, a od tego czasu nie odnotowano większej aktywności marszałka, to dziennikarz Konrad Piasecki napisał:

 

 

My jednak trzymamy kciuki za naukę marszałka i, być może, większy dystans do przedstawicieli świata dziennikarskiego (przypomnijmy: Kuchciński zakazał m.in. wejścia do Sejmu naszemu fotografowi za zdjęcie stóp posłanki Gądek czy też miał pretensje za  jego zdjęcia, jakie ukazywały się w "SE").

Zobacz także: Skandal! Tusk w mundurze Wehrmachtu na okładce polskiej gazety