„Magazyn śledczy Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywany jest w środy o godz. 21.50. Pierwszy odcinek wyemitowano 21 września. Średnia widownia trzech dotychczasowych odcinków wyniosła 627 tys. osób, co przełożyło się na 4,79% udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,32% w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,28% w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 759 105 widzów. Tydzień później widownia spadła do poziomu 509 459, zaś ostatni odcinek zgromadził przed telewizorami 612 165 osób.
W paśmie nadawania programu Gargas TVP1 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,94%, nadająca w tym czasie „Na sygnale”. Drugi jest TVN (12,01%, „Azja Express”), a trzeci - Polsat (7,65%, „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).
Zobacz także: Macierewicz u Rydzyka: Uratowaliśmy kobiety przed nienawiścią, którą zostały zatrute