"Byłem kierowcą Karola Nawrockiego!" 21-latek ujawnia

2025-06-05 17:03

Kim jest chłopak, który każdego dnia był obok Karola Nawrockiego w najważniejszych momentach jego kampanii? Teraz sam się ujawnił. Daniel Nawrocki pokazał w sieci, kto kręcił filmy, prowadził samochód i spędzał długie godziny z ojcem przyszłej pierwszej damy. Internauci przecierają oczy – 21-letni Jakub odegrał w tej kampanii dużo większą rolę, niż wielu sądziło!

Karol Nawrocki

i

Autor: PAP/Paweł Supernak Karol Nawrocki

To fragment nagrania z YouTube: "ZA KULISAMI ZWYCIĘSTWA. Jak wyglądał dzień wyborów okiem Nawrockiego!?". 21-letni Jakub, który przez długi czas pozostawał w cieniu, wreszcie dał się poznać. W nowym materiale wideo opublikowanym przez Daniela Nawrockiego, syna prezydenta-elekta, dowiadujemy się, że młody współpracownik pełnił kluczową rolę w kampanii. Był nie tylko kierowcą Karola Nawrockiego, ale też twórcą filmów, które codziennie pojawiały się w mediach społecznościowych – na Instagramie, X i TikToku. To fragment nagrania z YouTube: ZA KULISAMI ZWYCIĘSTWA. Jak wyglądał dzień wyborów okiem Nawrockiego!?. 

Joanna Senyszyn o sprawie córki Nawrockiego. „To nie hejt. Rodzice nie zapanowali nad dzieckiem” [TYLKO U NAS]

Nie tylko sztab. Osobista drużyna Nawrockiego

Choć Karol Nawrocki prowadził kampanię wspieraną przez profesjonalny sztab – z rzeczniczką Emilią Wierzbicką i ekspertami od wizerunku – niektóre osoby z jego bliskiego otoczenia odgrywały bardziej osobiste role. Jakub, jak sam mówi, "robił filmiki", ale w praktyce jego obecność przy prezydencie-elekcie była stała i bezpośrednia – był z nim w drodze, w sztabie, na zapleczu wydarzeń.

- Cześć Jakub.

- Cześć.

- Prywatnie mój bliski kolega, a służbowo w tej kampanii bardzo ważną rolę miał.

- Jeśli możesz tak powiedzieć, to tak.

- Byłem kierowcą pana Karola.

- Skromny jest, skromny.

- Byłem kierowcą pana Karola i robiłem filmiki, które widzieliście państwo na Instagramie, na Twitterze, na TikToku.

Młody wiekiem, ważny w kampanii

„Rocznikowo 22 lata” – mówi o sobie skromnie Jakub. Ale mimo młodego wieku pełnił funkcję, którą dziś można nazwać kluczową dla medialnej narracji kampanii. W epoce cyfrowej to właśnie treści wideo budują emocje, rozpoznawalność i zaufanie, a to właśnie jego ręką były tworzone codzienne materiały, które oglądały setki tysięcy użytkowników.

Autentyczność zamiast efekciarstwa?

Choć kampania Karola Nawrockiego była profesjonalnie zarządzana, wyraźnie postawiono na autentyczność i bliskość. Rolę, jaką odegrał Jakub – młody, niedoświadczony w tradycyjnych kampaniach, ale za to obyty w social mediach – może być interpretowana jako symbol tej strategii. Wideo zza kulis ukazuje sztab bez patosu, ale z energią i młodzieńczym entuzjazmem.

Czy to nowy styl prezydentury?

Wszystko wskazuje na to, że Karol Nawrocki chce kontynuować tę bliskość i naturalność także po wyborach. Ujawnienie Jakuba – „bliskiego kolegi” i cichego bohatera kampanii – wpisuje się w ten wizerunek: prezydenta, który ufa młodym, otacza się lojalnymi ludźmi i nie boi się pokazywać kulis swojej pracy.

Polityka SE Google News
Express Biedrzyckiej - Joanna Mucha 05.06.2025
Sonda
Czy uważasz, że młodzi powinni mieć większy wpływ na politykę?
Express Biedrzyckiej - seria DOBRZE POSŁUCHAĆ
Mucha: PO PRZEGRALI MI POLSKĘ! Nic do nich NIE DOCIERA! EXPRESS BIEDRZYCKIEJ

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki