Sukces debaty prezydenckiej
Najnowsze zestawienie najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych przedstawił Instytut Monitorowania Mediów, który sporządza cyklicznie analizy cytowań. „Super Express” był najczęściej cytowany w kontekście zorganizowanej przez naszą redakcję Debaty Prezydenckiej przed I turą wyborów. Było to pierwsze wydarzenie w kampanii wyborczej, które zgromadziło wszystkich 13 kandydatów i było przeprowadzone w unikalnej, niespotykanej dotąd na polskim rynku medialnym formule – uczestnicy zadawali sobie pytania, mieli czas na odpowiedź i ripostę, co pozwoliło na realną dyskusję i wymianę poglądów.
Startuje nowa debata „Super Expressu”! Format sprawdzony przed wyborami prezydenckimi
- Zorganizowane przez nas wydarzenie pokazało prawdziwe oblicze kandydatów i było źródłem wielu newsów. Eksperci, politycy i publicyści przez wiele dni komentowali stworzoną przez nas formułę debaty, która pozwoliła widzom na realne poznanie osób pretendujących do najwyższego urzędu w Polsce – komentuje Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny „Super Expressu”. Debatę pokazały na żywo wszystkie polskie telewizje informacyjne: Polsat News, TVN24, TVP Info, Telewizja Republika i wPolsce24. Łącznie w pięciu kanałach, według danych instytutu badawczego Nielsen Media, program zgromadził 3,4 mln widzów. Na kanale „Super Expressu” na YouTubie i na stronie se.pl transmisja zakończyła się z wynikiem 810 tys. wyświetleń.
"SE" jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów
Poza zorganizowaniem debaty i autorskimi wiadomościami politycznymi każdego dnia publikowaliśmy ekskluzywne materiały dotyczące ogólnopolskich wydarzeń, kryminały, newsy ze świata gwiazd i sportu.
Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” tworzony jest na podstawie analizy materiałów z monitoringu prasy, radia, telewizji oraz portali internetowych. Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie od 2003 r.
